Lees de bevindingen van een aantal klanten

Wie beter dan onze klanten kan u overtuigen dat we waar maken wat we zeggen. Wilt u na het lezen persoonlijk contact? Stuur dan even een mailtje zodat we u van de juiste informatie voorzien.

Gerbert Stegehuis, informatiemanager Twente Milieu

Een aantal jaren geleden waren we op zoek naar vervanging van het toegangs- en registratiesysteem op onze milieuparken. We zijn in contact gekomen met Morell; gespecialiseerd in toegangs- en betaaloplossingen. In zeer goede samenwerking met Morell is er een compleet nieuw systeem ontworpen die inmiddels al op meerdere locaties naar volle tevredenheid wordt gebruikt. Morell is een organisatie die ‘echt’ met de klant meedenkt in flexibele oplossingen voor betaal- en registratiesystemen.

Einar Waegemaekers, REAC

In 2015 is er bij mij een idee op gekomen om een stand alone Pin naar kaart machine te maken als aanvulling op ons MagicPAY betaal systeem naast onze cash redemption machines. Morell heeft voor ons deze machine ontworpen en gebouwd van A tot Z. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en kunnen we concluderen dat het een succes is. Naast het design van deze kiosk was vooral de software in de kiosk en de koppeling met ons systeem erg belangrijk. Morell heeft de benodigde brede kennis én flexibiliteit voor dergelijke projecten in huis, en dat werkt fijn. Problemen zijn er om op te lossen, en die insteek delen we!

Jan Zijlstra, gemeente Westerkwartier

De gemeente Westerkwartier was op zoek een op maat gemaakt toegangs- en registratiesysteem op haar milieustraat. Bij onze zoektocht zijn we in contact gekomen met MoreLL Holland. Met dit gespecialiseerde bedrijf in toegangs- en betaaloplossingen is in zeer goede samenwerking een compleet nieuw systeem ontworpen, welke inmiddels al een aantal jaren op onze milieustraat wordt gebruikt. De afgelopen jaren zijn in het systeem diverse nieuwe functionaliteiten en verbeteringen doorgevoerd. MoreLL Holland heeft in alles meegedacht om te komen tot een flexibele oplossingen voor het betaal- en registratiesysteem.

Errit Sietzema, gemeente Grootegast

In de RCW werken de gemeenten Grootegast, Leek en Marum samen op afvalgebied. We hebben Morell ingeschakeld om het systeem geschikt te maken voor het “nieuwe” pin betalen en het systeem zo in te richten dat de registratie en verrekeningen automatisch toegedeeld worden aan de deelnemende gemeenten en de informatie van bezoekers gecontroleerd en verwerkt wordt in het gemeenschappelijke diftarsysteem.

Op basis van een goede samenwerking heeft Morell de opdracht uitgevoerd en waargemaakt, nl. het leveren van een compleet nieuwe opzet,  en beschikken we, qua hardware en software over een systeem wat up to date is, voldoet aan al onze verwachtingen en er ook nog perfect uit ziet.

Wilt u liever direct persoonlijk contact?

Stuur dan even een mailtje naar Joris of bel met  06 288 393 64